درد بی کسی

تو این فکر بودم
که با هر بهونه
یه بار آسمونو


بیارم تو خونه
حواسم نبود که
به تو فکر کردن


خود آسمونه..
تو دنیای سردم
به تو فکر کردم


که عطرت بیادو
بپیچه تو باغچه
بیایو بخندی


تا باز خنده هاتو
مثل شمعدونی
بزارم رو طاقچه


به تو فکر کردم
به تو آره آره
به تو فکر کردم


که بارون بباره
به تو فکر کردم
دوباره دوباره


به تو فکر کردن
عجب حالی داره
تو و خاک گلدون


با هم قومو خویشین
من و باد و بارون
رفیق صمیمی


از این برکه باید
یه دریا بسازیم
یه دریا به عمق


یه عشق قدیمی
دوست داشتم با
تمام وجودم


عزیزم هنوزم
تو رو دوست دارم
الهی همیشه


کنار تو باشم
الهی همیشه
بمونی کنارم

 

درد
مرا انتخاب کرد
من
تو را
تو
رفتن را
آسوده برو
دلواپس نباش
من و درد و یادت
تا ابد با هم هستیم.

 

نگـــــــران نباش
حــــال مـــن خـــــــوب اســت
بــزرگ شـــده ام...


دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که در دلــــتنگی هـــایم گم شــــوم
آمـوختــه ام
که این فـــاصــله ی کوتـــاه بین لبخند و اشک
نامش زندگیست...


آمــوختــه ام
که دیگــر دلم برای نبــودنـت تنگ نشــــود
راســــــتی
بهتــــــــــر از قبل دروغ می گویــــم..

.
حــــال مـــن خـــــــوب اســت
خــــــوب خــــوب...

خوابم نمی برد
بغض
روی ثانیه هایم راه می روند
دوباره تو را کم آورده ام


تو را
و عطر صبوری هایت را
هیچ میدانستی؟
هیچکس به اندازه تو


مرا نمی فهمد
این را خودم هم امشب فهمیدم
وقتی که نبودن هایت را


در ثانیه های بغض آلودم نفس کشیدم..
جای خالی تو
با هیچ چیزی پر نمی شود..

 

فرقی نمی کند
بگویم و بدانی
یا


نگویم و بدانی
فاصله دورت نمی کند
در خوبترین جای جهان جای داری
جایی که دست هیچکس به تو نمی رسد
دلم..

 

اشکی که بی‌صداست
پشتی که بی‌پناست
دستی که بسته است


پایی که خسته است
دل را که عاشق است
حرفی که صادق است


دارایی من است
ارزانی شماست

نه هوای تازه و


نه لباس نو می خوام
هفت سین من تویی
من فقط تورو می خوام


دلم امشب از خدا
جز تو هیچی نمی خواد
کاش یکی ما دوتارو
با هم آشتی می داد

شب عیدی آسمون
وقتی که می باره
بیشتر از شبای پیش


عطر قرآن داره
ببین امشب قلبم
مثل آینه روشنه


آینۀ زلال من
دیدنت عید منه
سال نو یعنی تو


وقتی از در تو میای
نذر کردم امشب
سفره چیدم که بیای


شادی از تقویمم
بی تو رفت و بر نگشت
انتظارت منو کشت
توی سالی که گذشت

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبهبرچسب:درد بی کسی, | 9:58 قبل از ظهر | نویسنده : حمیدرضا |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.